14 Agost - Cursa del FAU

.

lunes, 13 de diciembre de 2010

12 Desembre - Cursa Run-Run

Cursa Run-Run a Cornellà de Terri.

El dissabte al vespre-nit no tenia gens clar anar-hi, al final em vaig decidir.

Al arriabr a Cornellà de Terri, els 2 graus baix zero no convidaven a correr, i menys amb pantalons curts.
Però mica en mica i gràcies al sol la temperatura va anar pujant.

Cursa molt entretinguda amb continues pujades i baixades, molt ben organitzada amb molt voluntaris i perfectament senyalitzada, una mica més de 10 km, que vaig fer amb 45' justos.
La idea que tenia era fer un entreno amb una mica de qualitat, però em trobava molt bé i vaig anar una mica per feina, aprofito les pujades per cremar la carbonilla.

Acabo molt content, la cursa s'em fa curta.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Ostres...ja trobava a faltar la teva actualització del blog company...

Bananes

Anónimo dijo...

Tas d'animar a començar-ne un !!!

Per sert, de cares a l'any vinent veig el calendari molt apretat

Anónimo dijo...

Si company... sobre el blog ja en tinc ganes però necessito la estona de posar-m' hi... potser és més facil del que em penso... no sé... I sobre l' any vinent, segur que està molt apretat... haurem de tenir seny oi ???