14 Agost - Cursa del FAU

lunes, 10 de enero de 2011

Cap de Setmana 7 - 9 Gener 2011

Divendres 7 Gener 2011
Classe d'spinning amb l'Angel, sembla que no fem massa res, pero quan baixem de la bici, notem que s'ha treballat

Dissabte 8 Gener 2011
Ens trobem a primera hora al parking de l'oficina de Turisme de Llançà, l'Anna, el Sr. Bananes, en Jordi "full equip", en Cristian i jo mateix, per fer i probar el recorregut de la Mitja Marató del dia 23 de Gener

Travessem la carretera i seguim la riera fins passar per sota el pont de tren, continuem seguint la riera direcció l'ermita de Sant Genís del Terrer,

Prenem direccio Sant Silvestre i per un corriol molt xulo arribem al mas Guanter, seguim la pista que amb pujada ens porta fins a Puig d'Esquers.
Les vistes com sempre espectaculars, i més un dia clar.

amb forta baixada arribem a Mas Patiras i seguim tota la carena passant per Puig del Llop, Puig Tifell, Serra de Socarrador, amb el Pic de les Aigues i Puig de l'Illa, per arribar a Llançà, entrant per l'urbanització Sant Carles.

Diumenge 9 Gener 2.011
Amb poques ganes agafo la BTT i començo a fer km, però un parell de caçaires al mig del camí i amb l'escopeta carregada, i despres un soroll de gossos, crits i trets m'ho fan repensar i reculo cap a casa amb 25 km i 1h 10' de pedalada