14 Agost - Cursa del FAU

.

jueves, 2 de septiembre de 2010

29 Agost - Travessa Tossols - Basil

Travessa Tossols – Basil

Em feia molta gràcia i il.lusió participar en aquesta travessa de natació a Olot.
Cal dir que la travessa està molt ben organitzada, molt ambient, el lloc és molt bonic i la gent que hi participa tenen tots molt nivell.

La sortida es fa per categories, la meva sortida és a les 11:30.
L’aigua, per dir-ho d’alguna manera, és un liquid de color fosc, entre negre, verdós, i quan hi toca el sol es converteix en marronós, i amb tot de fulles i branques flotant
M’ho penso dues vegades abans de tirar-m’hi, però ja tinc el dorsal, gorro, ulleres, banyador, tot a punt, i les ganes poden més.
I com diu el Sr. Bananes, he de fer un bon paper, segons ell sóc l’únic senglar que corre a l’agua.

La primera part de travessa la faig molt bé, desprès tinc una baixada i em costa tornar a agafar ritme, dins l’aigua no és veu res de res.
A la part final torno a agafar ritme, arribo super content.









Foto passant la linea d'arribada

No hay comentarios: