14 Agost - Cursa del FAU

.

miércoles, 17 de noviembre de 2010

Setmana 8 - 14 Novembre 2.010

Dilluns 8 Novembre 2.010
Ens van dir que a la classe de Cardio es podia arribar a cremar unes 900 Kcal, a mi em semblava que, en el meu cas, era massa.
Aixi que avui m’he posat el pulsometre i al final de la classe marcava 505 Kcal cremades amb una FC mitjana de 138, FC “baixa” gràcies a les flexions i estiraments on les pulsacions baixen.

Sense descans arribo just a la classe d’spinning de la Sònia, a la part final em costa pedalar, acabo força cuit.
Un gran entreno.

Dimarts 9 Novembre 2.010
Cansat dels darrers dies arribo a la piscina, no sé si enganxo una bona hora o fan fumbol, però tinc 2 carrils sense ningú.
Completo 1.500 ( 500 + 500 + 250 peus + 250 ), de menys a més

Dimecres 10 Novembre 2.010
Classe de Bodypump amb l’Irene

Dijous 11 Novembre 2.010
Clàssic dels Dijous, Spinning + Bodybalance.
Dimecres, vaig sentir que en Vincenç no vindria I que l’Eva faria les 2 classes. No és el cas, finalment la classe d’spinning la dona el Sr. Palomo, gran classe.
El Polar marca 132 FC mitja i 328 Kcal.
La classe de bodybalance si que la fa l’Eva.

Divendres 12 Novembre 2.010
Aprofito per fer una mica de musculació de la part superior, pit, hombros, braços, acabo rebentat.

Dissabte 13 Novembre 2.010
No paro quiet ni un moment, però a nivell d’entreno, descans total

Diumenge 14 Novembre 2.010
M’aixeco tard i agafo la flaca però surto tard, una petita volta d’uns 60 km amb 2h 20’. El punt més dur del dia la pujada a La Salud desde Boadella.

No hay comentarios: