14 Agost - Cursa del FAU

.

martes, 1 de julio de 2008

Bassegoda 29 Juny 2008

Ahir dissabte, descans total, i pensant que faria avui, ¿ còrrer + piscina ?, però el Bassegoda em rondava pel cap, ¿ no farà molta calor ?

Les ganes van poder més que la calor, així que ni cort ni peresos, dissabte a les 10:00 ja era al llit, diumenge seguiria un horari dur, a les 05.00 sona el despertador, a les 05:30 em llevo, a les 06:15 surto de casa, a les 07:00 arribo a Albanyà, monto la bvici i cap amunt.

Faig la ruta igual que dimarts, Albanyà, camping, coll de Pincaró, ruta dura i rampes dretes, ... el comptakilometres veig que marca 0.

Vaig molt a poc a poc, però no tant, ... s'ha espatllat, ... intento arreglar-lo però no puc, ...continuo pujant a 0 km/h

Sant Joan de Bossols, Coll de Bassegoda, aqui agafo la pista que porta al hostal de la Muga i trobo un trencant a mà esquerra que puja directe al Plà de Bateria, tinc el Bassegoda davant meu, imponent.

A partir d'aqui la bvici, no ens fa servei, l'aparco sota un arbre i continuo a peu, desprès de 15' sóc al peu d'una canal que mena a cim.

Hi ha cadenes i ganxos pels peus arribo a cim, increible, vista espectacular però amb calitja, llàstima (això em dona l'excusa perfecte per tornar-hi)

La baixada la faig en sentit contrari, per fer la ruta circular, arribo a Albanyà sobre les 11:00, ja amb forta calor, sort que el darrer tram era de baixada.

Com que el comptakilometres no funciona, suposo que he fet uns 35 kms.(+/- com dimarts).

Acabo suat, content i amb moltes ganes de tornar-hi i ja planificant noves rutes.






Passat el coll de Pincaró amb el Bassegoda davant


Al Plà de Bateria amb el Bassegoda al davant

Vista desde'l cim al fons de la vall ... Albanyà (llàstima de la calijta, perquè s'hauria de veure el mar).

La bvici al Coll de Bassegoda, a punt d'agafar el camí de baixada

No hay comentarios: