14 Agost - Cursa del FAU

.

domingo, 7 de septiembre de 2008

Roc de Frausa - 7 Setembre 2.008

Avui m’he aixecat tard, no tenia gaire ganes de fer res, finalment em decideixo per agafar la bici, la carrego al cotxe i vaig fins a Maçanet : objectiu Les Salines i intentar el Roc de Rausa.A Maçanet l’altimetre marca 382 metres.
A la foto de l'entrada deMaçanet es veu el Roc de Frausa al fons, on hi han les antenes.


Abans d’arribar a Maçanet ja es veu un trencat a mà dreta que indica Les Salines, primer per carretera asfaltada, desprès pista en molt bon estat.
Per arribar fins a Les Salines, només hi ha una pujada d’uns 12 kilometres, es puja molt bé amb rectes llargues amb pendent moderat, permet agafar ritme.

Quasi sense adonar-me arribo al trencant del Roc de Frausa, però jo continuo recte un kilometre més per arribar al Santuari de Les Salines, vistes espectaculars de l’Empordà.
Amb la feina feta tiro avall però al arribar al trencant que mena al Roc de Frausa no m’ho penso i “p’arriba”.


Aquí la cosa es complica, és una sola pujada d’uns 4 kilometres que jo l’he de pujar amb el molinet i pràcticament tota pujant a 4 o 5 kilometres per hora, aquí hi ha molt pendent i cap descans, però les ganes de fer cim i l’aventura (La aventura me la pone dura) fan que continui, finalment arribo a cim amb el dia molt tapat i 17’5 km a les cames i quasi 2 hores, vistes increibles de l’Empordà, badia de Roses, Bassegoda, Catalunya Nord.
L’altimetre marca 1.394 metres.





Tiro cap avall, baixada a tota velocitat on agafo molt fred, arribo a Maçanet 2 hores i 40 minuts desprès de sortir-ne, 33 kilometres, uns 1.000 metres de desnivell i amb molt fred al cos, però molt content, aquestes pistes llargues amb pendent moderat estic segur que seran habituals de cares a futurs entrenos.

No hay comentarios: