14 Agost - Cursa del FAU

.

sábado, 20 de septiembre de 2008

Entrenos

Entreno 8 Setembre 2.008

Spinning 50’
Classe amb en Vicenç que últimament tambe ens està descobrit “perles” musicals, avui han estat Alphaville amb el “Living in Japan” i Opus “Life is Live”, feia molts anys que no sentia aquestes cançons.
Les dades de la sessió FC mitjana 135 i 166 de màxima, el Polar diu que he cremat 427 Kcal.
Un cop més l’Anna tenia raó, jo deixo una bassa de suor, però hi ha noies que ni es despentinen i cap gota de suor, ..., no ho entenc.

Com que aquest pont anirem a Londres, i dimarts veig complicat entrenar, faig una doble sessió d’spinning, la segona classe amb la guapissima Eva, les dades de la sessió són 46’ amb FC mitjana 135 i 160 de màxima, el Polar diu que cremo 368 Kcal.

Entreno 15 Setembre 2.008

Piscina 1.500 metres
Feia molts dies que no entrenava a la piscina, avui hi faig cap.
Les sensacions han estat normals, jo pensava que serien dolentes desprès de tants de dies, però he anat de menys a més.
En total 1.500 = 3 x 500

Entreno 16 Setembre 2.008

Spinning 52’
Desprès d’aquests dies a Londres, ( sense entrenar ) , avui pujo a la bici i ja noto que vaig una mica “revolucionat”.
La FC mitjana surt alta 143 i amb un màxim de 166 i 430 Kcal cremades.


La classe la dona l’espectacular Sònia ( que s’ha tallat els cabells ), fa dies li vaig passar un CD amb música per una classe d’spinning, ella aprofita unes quantes cançons, n’hi posa d’altres, ho barreja i el resultat ha estat una classe increible però força dura.

Les cançons : Tatoo feat. Teixi “Sin mirar atrás”, DJ Barbas feat. Ivette “Another Way”, Prezioso feat. Marvin “Let me Stay”, Mak & Sak feat. Xana “Tinc ganes de festa”, Mak & Sak feat. Xana “Em poses a 100” i final de festa amb Els Pets i “Bona nit”.

Desprès no paro, una segona classe amb la guapissima Eva en total 46’ I FC mitjana 130 I 163 de màxima i 343 Kcal cremades.Atenció a la perla musical Bon Jovi "Living on a prayer"



Entreno 17 de Setembre 2.008

Classe de bodypump amb l’increible Irene, com ens apreta, jo seguint els consells de l’Anna continuo carregant més pes, bones sensacions.

Desprès, classe master de BodyCombat, amb un trio de luxe : Eva + Irene + Francesc = Gran entreno.
Gran suada, classe totalment aerobica i sense parar ni un moment, amb ganes de repetir, crec que serà una sessió habitual pels dimecres.


Entreno 18 Setembre 2.008

Spinning 50’ amb en Vicens 50’ molt intensos, l’Activio diu que faig una punta al 92 % FC max.

Acabo cansat, suposo que s’acumulen els entrenos de la setmana, decideixo no fer res més.
Atenció a la perla musical Modern Talking amb “You’re muy heart, you’re my soul”, increible.
Mentres jo acabo moll de suor, hi ha noies que ni es despentinen.


Entreno 19 Setembre 2.008

Piscina 2.000
500 escalfament
2 x 500
250 peus
250
Desprès de l’entreno de dilluns, avui em llanço a l’aigua disposat a fer una mica de volum I a tornar a agafar el ritme, em costa sobretot al principi, però cada cop millor.
Acabo força content.


No hay comentarios: