14 Agost - Cursa del FAU

.

martes, 25 de marzo de 2008

Entreno Setmana Santa

Dijous 20 Març 2008
Natació – 1.500 metres
3 x 500
La piscina deserta, no hi havia practicament ningú, sensació extranya de nedar sense ningú al carril, ni al carril del costat.
En total 1.500 metres fàcils, nedant molt a gust i amb bones sensacions.

Divendres 21 Març 2008
La inteció d’aquesta setmana santa era fer kilometres amb la b.t.t., però una vegada més el temps ( o millor dit el mal temps ) van condicionar els entrenos.
Divendres 46 kilometres amb la moutain bike en 3 hores 5 minuts, acabant força cansat.

L’entreno el puc dividir en dues parts els primers 10 kilometres, fins que vaig parar per treure roba, i va ser llavors que vaig veure un espàrrec, no 2, no 3 !, en definitiva, vaig aparcar la bici 30 minuts per fer un manat d’espàrrecs, ... el “jefe” super content.

Vaig passar per Vilafant, Avinyonet, Vilanant, Llers, cami de Terrades vaig baixar per la cantera, Les Escaules, La Salut de Terrades, Terrades, Llers, i camí de casa.
Com m’agrada la pujada de Les Escaules fins a la Salut. A Les Escaules l’altimetre marcava 145 metres i a dalt 365, en total 220 metres de desnivell sense parar, pujadeta feta amb bones sensacions.

Dissabte 22 Març 2008
Una setmana més, dissabte de relax

Diumenge 23 Març 2008
El “jefe” volia més espàrrecs, aixi que vam fer una sortida de 3 hores a peu per trobar un manat força “maco”, aixó si, enmig d’una forta tramuntanada.


A la tarda tenia molts remordiments per no haver entrenat, aixi que a les 6 de la tarda vaig sortir per fer 50 minuts de running, enmig de la tramuntanada que no parava i escoltant Rac1 per l’MP3, Força Costinha !.

Dilluns 24 Març 2008
Em vaig despertar aviat, però la pluja em va treure les ganes de sortir, ni bici, ni correr, i la piscina tampoc ( està tancada fins dimarts ).
En fí, demà més I un RECORD per en Ramon que aquesta setmana està al Brasil treballant, que tot surti bé ( feina i viatge !!!)

No hay comentarios: