14 Agost - Cursa del FAU

.

lunes, 5 de mayo de 2008

Marató d'Empúries - 4 Maig 2008

Dissabte vaig donar feina als “nens” i van anar fins a l’Escala a inscriure’m per la Marató d’Empúries.
Desprès de la matxacada del dissabte, tinc dubtes de com estaré diumenge, però m’aixeco fort i amb ganes.

El “jefe” em vé a buscar a les 7 del matí, a les 7:30 ja són a les portes de les ruines d’Empúries, esperant que obrin
A les 8 entrem i aparquem.


Gran ambient, hi han més de 1.400 atletes, molta gent "full equip" amb pulsometres, gps, mp3, ...

Travessem per les ruines, anem fins a la sortida que és al passeig i ... a còrrer. Gran ambient amb gent de totes les edats corrents i molta gent pels carrers animant.

Quan portem uns 5 km, m’ajunto a un grup de Lleida, un de “Fondistes Penedés”, un del C.N.Olot, i a la Teresa de CorredorsCat, portem un ritme molt còmode, i anem avançant gent.

Cap al km 11, apreto una mica i els deixo enrera, vaig a un ritme suau, em noto fort i amb ganes, però tinc por de la sortida d'ahir encara que de moment ni rastre.


Poc a poc van passant els kilometres i el cansament comença a apareixer, és el moment d'apretar les dents, hi ha gent que m'avança però jo n'avanço a d'altres, intento no escalfar-me.
La proximitat de la sortida em dona ales.
Acabo molt content, però força cansat.

Diumenge tarda tinc les cames força carregades però molt content, desprès de tantes sensacions durant el cap de setmana, i amb ganes de més


No hay comentarios: