14 Agost - Cursa del FAU

.

lunes, 27 de octubre de 2008

Entreno 20-25 Octubre 2008

Entreno 20 d’Octubre 2.008

Piscina 1.000 metres.
Com cada dilluns avui toca piscina, em fa mal l’hombro esquerra. A la cursa d’ahir a Perelada, vaig fer un moviment estrany amb el manillar i a l’hombro vaig notar “crac”, i amb segons quins moviments em fa una mica de mal.

Una mica per precaució, una altra mica per cansament i una altra per mandra decideixo fer una tirada curta, 1.000 metres amb exercicis varis.



Entreno 21 d’Octubre 2.008

“Todos juntos, como los pitufos”
Spinning 50’
Classe amb la Sònia, últimament ens fa classes una mica intenses, surten 130 de FC mitjana i 384 Kcal cremades.
La Sònia ha dit la frase del dia, alhora de pujar resistència a les bicis ...“todos juntos, como los pitufos”

Com que no en tinc prou, vaig a la cinta 15’ ( alguns minuts amb pendent al 5 %) , encara porto la cinta del púlsometre i segons la cinta faig 123 FC de mitjana.



Entreno 22 d’octubre de 2008

“Una tarda amb l’Eva”
Primer comencem amb 50’ d’spinning amb l’Eva, m’he deixat el pulsometre a casa, avui no hi ha dades, pedalo per sensacions, ( molt bones sensacions ).
Atenció al temes musical, “Lobo-hombre en Paris”, “Livin’g on a prayer” de Bon Jovi, “Sand Storm” de Darude, que incomprensiblement el talla a la mitad, però regal bomba final amb “Flying free”, Pont Aeri vol.4, pell de gallina, i assolint el tope de pulsacions de la sessió.

Continuem amb 50’ de classe de Bodycombat, també amb la guapissima Eva.
Mica en mica vaig agafant els moviments dels tracks i com cada classe m’ho passo molt bé.
Continuem només 2 nois a les classes I tota la resta noies.



Entreno 23 d’Octubre 2.008

Spinning 50’
Classe amb en Vicenç, la classe a tope ni una bici lliure, tothom molt motivat, ambient sauna, gran treball i gran entreno, simulació de 2 muntanyes i petit descans a mig.
Jo acabo xop de suor, però hi ha noies que ni es despentinen ( un altre dels misteris del gimnàs ).

Atenció als temes musicals “Sundays at Heaven”, “You’re my heart, You’re my soul” Modern Talkingi acabem amb “Noches de Bohemia”

Desprès passo per la cinta per fer 15’, només per estirar les cames.



Entreno 24 d’Octubre de 2.008

Piscina 1.000
Avui només 1.000 miserables metres, sense més història, el cert és que estic una mica cansat.
Faig 1.000 metres amb exercicis varis i per relaxar.




Entreno 25 d’Octubre de 2.008

Ni dissabtes parem.
Spinning 55’, classe amb en Kike.
A la classe d’spinning de dijous en Kike em va dir que havia fet un curs i que començava a donar alguna classe i que dissabte faria de monitor.
Decideixo anar-hi.
Classe intensa i durilla amb 127 de FC mitjana i 164 de màxima, el Polar diu que he cremat 400 Kcal.

No hay comentarios: