14 Agost - Cursa del FAU

.

domingo, 5 de octubre de 2008

Setmana de Regeneració

Dilluns 29 de Setembre de 2.008

Comencem la merescuda setmana de regeneració, vaig a la piscina per fer 1.000 metres pràcticament seguits.
Em sento molt còmode I em va bé per estirar músculs I relaxar.


Dimarts 30 de Setembre de 2.008

Per diversos temes domèstics i mogudes vàries a la feina surto molt tard, com que estic a la setmana de regeneració decidexo fer un dia de descans total.


Dimecres 1 d’Octubre de 2.008

Com va siguent habitual els dimecres, vaig a la classe de Bodycombat que dirigeix l’Eva.
Gran treball aerobic, gran suada i de mica en mica ja vaig agafant les coreografies.

He d’agafar el pulsòmetre i mirar les calories cremades perquè em sembla que seran moltes.
Nomès una curiositat, cada cop més noies i menys nois, avui nomès erem 2 nois. ( no ho acabo d’entendre, les classes són molt divertides i es fa un gran treball aerobic ).


Dijous 2 d’Octubre de 2.008
Classe de Bodypump que dirigeix la guapissima Eva, la classe s’em fa curta i amb ganes de més.


Divendres 3 d’Octubre de 2.008
Avui toca piscina 1.000 metres al tirón.
500
250 peus
250
La tirada de peus em va molt bé per relaxar les cames.

No hay comentarios: