14 Agost - Cursa del FAU

.

domingo, 5 de octubre de 2008

Cap de Setmana d'emocions

Dissabte 4 d'Octubre de 2.008

Avui a la tarda decideixo agafar la bvici per fer una sortideta curta, l'objectiu no és altre que pedalar per estirar les cames i "visitar" unes quantes figueres, a veure si trobo figues.

Arribo a casa amb 25 kilometres i unes 2 hores més tard, però només 1h 30 ' de pedalada efectiva i amb 1,8 kilos de figues, bonissimes i els nens super contents.



Dissabte a la nit, vaig cap a Girona ( amb molts problemes per aparcar ) , per celebrar l’aniversari d’en Norbert, ens ho hem passat molt bé I amb moltes ganes de riure, gran sopar a Casa Marieta i visita al “Món a part”.


Moltes Felicitats Norbert, recorda que “Voler és poder”
Estic segur que si vols, pots “menjar-te” el que vulguis






Només dormint unes 3 horetes, a primera hora vaig a veure la sortida de la última etapa del Cinturó Ciclista de l’Empordà.
Hi vaig amb un doble objectiu, primer mirar si a algún equip li sobra una bici i mirar de parlar amb el gran Ibon Zugasti.
El trobo i m’hi presento, estem força estona parlant, és molt enrotllat, em presenta el director de l’equip i els seus companys.Li fa mota gràcia i queda sorprès que el segueixi a través del blog, li dóno molts ànims per la cursa i per la temporada.






Desprès de veure la sortida decideixo continuar entrenant.
Vaig al castell per còrrer, en total 43 minuts a ritme molt suau, surt una FC mitjana de 126 i 328 kcal cremades, em noto pesat, les cames enrampades i sense poder agafar el ritme ( pot ser haver dormit molt poc )

Desprès faig cap a la piscina per fer 1.000 metres al tirón, nedant suau, acabo molt content.


No hay comentarios: