14 Agost - Cursa del FAU

.

domingo, 31 de agosto de 2008

Entrenos 27 - 28 - 29 Agost 2.008

Entreno 27 Agost 2.008

Avui toca Bodypump, dirigeix la classe l’espectacular Eva, jo seguint els consells de l’Anna torno a carregar més pes de l’habitual, no tant com en la última classe però tots els tracks amb més pes del que hi posava normalment.
Quedo molt content, gran suada al fer sentadilles i només em costa seguir els exercicis de bíceps, ... gràcies Anna.

Desprès classe d’spinning amb la guapissima Sònia, sessió de fartlek, amb continues pujades i baixades, em costa agafar el ritme.


Entreno 28 Agost 2.008
Piscina
500 escalfament
3 x 500
200 de peus i tornada a la calma

Sense cap ganes em planto a la piscina, abans de tirar-me a l’aigua m’ho penso, les primeres tirades em costa molt acabar-les nedo sense ganes, però vaig de menys a més, cada tirada millor que l’anterior, les últimes tirades amb molt bones sensacions i notant que llisco per l’aigua.
Acabo molt cansat però content.

Entreno 29 Agost 2.008

Spinning 50’ amb la guapissima Sònia, aquest setmana tot han sigut classes seves, avui toca una altra sessió de fartlek amb pujades i baixades, pedalo concentrat i mirant el púlsometre per mantenir un ritme, em trobo molt còmode pedalant entre el 70 i 75 % i amb bones sensacions.

No hay comentarios: