14 Agost - Cursa del FAU

.

lunes, 21 de abril de 2008

Cap de Setmana complert

Dissabte 19 Abril
Desprès de pensar-ho molt i no acabar de decidir-me mai, dissabte al matí em vaig apuntar a un nou gimnàs, més a prop de la feina, aparcament més fàcil, noves classes, nova gent, noves rutines,...

El fet que estigui prop de la feina em fa pensar en la possibilitat de doblar entrenaments, migdia i vespre, és questió de controlar els horaris, i pensar com i on dinaré, ...no és una cosa per fer sempre, però és una possibilitat.
El mateix dissabte matí ja vaig per feina ( desprès d’una setmana de regeneració les ganes a tope ) en Pep, m’ensenya les màquines i com funcionen, en total 60’ de màquines treballant part superior.
Desprès m’enganxo a la classes d’spinning 50’, bona música, treball molt aerobic i suant molt.

Pel que m’havien dit i comentaris que havia sentit, pensava que acabaria molt cansat, però no, acabo molt content i amb ganes de més.

Diumenge 20 Abril
Per diversos motius la sortida a muntanya prevista pel diumenge ha quedar suprimida, així que he optat per doblar entreno
Començo a còrrer a les 08:01 i acabo a les 09:05, en total 1 hora 4 minuts per fer 4 voltes al castell ( segons el rètol de l’entrada té un perimetre de 3 km ), així que 12 km.
Els parcials de cada volta 17’ - 17’ – 17’ – 13’
M’he trobat molt còmode, fins I tot a la última volta on he apretat una mica.

Desprès transició ràpida i cap a la piscina,
En total 1.500
2 x 500
2 x 200
1 x 100 peus per tornar a la calma

El començament és el que m’ha costat més, els primers metres noto les peses del dissabte, m’apreta el pit i els hombros, tot i això, continuo endavant, acabo força cansat però molt content.
Diumenge a la tarda, estiraments

No hay comentarios: