14 Agost - Cursa del FAU

.

miércoles, 30 de abril de 2008

Entreno 28 -29 Abril 2008

28 Abril 2.008

50 ‘ spinning, gran suada, sessió simulant dues muntanyes, em costa puja de pulsacions i recupero molt ràpid.
Com que a les classes d’spinning molta gent va “full-equip”, vaig decidir emular-los i fer la classe amb el maillot de “Consultors Agraris”, error !! vaig suar moltissim , desde el primer moment em sobrava roba.

Que no pari la festa, desprès de la classe passo per la cinta per còrrer 20’.
No noto per res la sortida del diumenge, penso que estic totalment recuperat.


29 Abril 2008

55’ spinning, sessió genial a càrrec d’en Francesc, capacitat aerobica alta, música perfecte, pedalant al ritme de Smile de New Limit I traca final amb Ciberdrem d’Imperio.
Feia temps que no gaudia tant fent spinning.

Per fi he tret la pols al pulsometre i aqui hi han les dades de la sessió d’avui
Pulsacions maximes 171
Pulsacions mitjanes 136
Temps intervals
Per sobre 80 % - 32’
Entre 65-80 % - 7’
Per sota 65 % -16’

La festa no para : vaig a l’eliptica, tirant fort desde el primer moment, em noto una mica cansat i paro amb 10’
Pulsacions maximes 150
Pulsacions mitjanes 136
Temps intervals
Per sobre 80 % - 1’
Entre 65-80 % - 8’
Per sota 65 % -1’


No hay comentarios: