14 Agost - Cursa del FAU

.

lunes, 14 de abril de 2008

Entrenos 9 - 12 Abril 2.008

8-9-10 Abril 2008
No hi ha entrenos, feia temps que no passava tants dies sense entrenar, una indisposició no em va deixar entrenar. La nit de dilluns a dimarts, vaig dormir només unes 3 horetes, això sí, fent series de velocitat : del llit cap al lavabo ( diarrea ! ).
Dimarts fet pols i molt mal de ventre que es va allargar fins dimecres-dijous.
Dijous vaig prendre la precaució de continuar sense fer res, decissió encertada

11 Abril 2008
1.200 Piscina
No em trobava del tot recupertat, però les ganes van poder més, així, que vaig anar a la piscina a fer metres, si més no, per calmar el “mono”
Les sèries intracendents
3 x 250
1 x 200
250 peus
Tot molt suau, intentant treballar tècnica. Tot anava força bé, encara que, no va faltar un “calentón”, la sèrie de 200 va sortir a 3’00, ... un “calentón”.

12 Abril 2008
Ja força recuperat, sobre les 19:30 vaig sortir a còrrer, en total 1 hora 5 minuts, sensació de còrrer cada vegada una mica més ràpid, he acabat amb els quadriceps una mica carregats ( sensació que feia temps que no notava, això vol dir que van treballar ).
He trobat en Josep i ja em començat a planificar noves sortides a muntanya : endavant !

No hay comentarios: